About Me

My Photo
gerasimos polis
Γεννήθηκα στον Πειραιά το 1962, σπούδασα Αρχιτεκτονική στο Ε.Μ.Π. και αναζητώ την αλήθεια και μόνο την αλήθεια με όποια μορφή και αν μεταμφιέζεται...
View my complete profile
Monday, December 11, 2006
Τον άνθρωπο ούτε τον ξέρω και αγνοώ και τη δουλειά του, δυστυχώς όμως με εκφράζουν τά λόγια του.

Διαμαντής Αϊδίνης

στον ταχυδρόμο της 9ης Δεκεμβρίου 2006

………Δημ: «Με εκπλήσσετε. Γιατί χάσατε τον καλλιτεχνικό σας περίγυρο;» (Σχετικά με την επιστροφή του καλλιτέχνη στην Ελλάδα)
Διαμαντής Αϊδίνης: «Δεν είμαι από τους ανθρώπους που θα πάλευαν να κρατήσουν κάποιες σχέσεις που καταλαβαίνω ότι έχουν τελειώσει. Δεν μπορώ να κυνηγάω ανθρώπους, δεν μπορώ να στέλνω μέιλ, δεν μπορώ να αλληλογραφώ, δεν μπορώ να κάνω τηλεφωνήματα. Κάποια πράγματα χάθηκαν ανεπιστρεπτί, αλλά δεν λυπάμαι γι’ αυτά. Απλώς, πιστεύω ότι, αν ζούσα στη Ρώμη, θα κέρδιζα ως άνθρωπος. Πηγαίνω πολύ συχνά ακόμα και σήμερα και, κάθε φορά που κυκλοφορώ στους δρόμους της, με πιάνει ο πόνος του τόπου όπου ζω. Δεν είναι μεν το κέντρο του σύγχρονου κόσμου, αλλά είναι ένας τόπος που κατοικείται από πολιτισμένους ανθρώπους. Αν συγκρίνει κανείς την καθημερινότητα της Ρώμης με αυτή της Αθήνας, δεν θέλει και πολύ να βγάλει το συμπέρασμα ότι εμείς εδώ ζούμε σε μια κοινωνία κανιβάλων. Τεμπέληδες, άξεστοι, μίζεροι, βρόμικοι, αγενείς, αφιλόξενοι, άγριοι».

Δημ: Και τα 3.000 χρόνια πολιτισμού που λένε;
Διαμαντής Αϊδίνης «Δεν είναι δικά μας. Είναι ντροπή, είναι ύβρις για την κλασική αρχαιότητα να τη διεκδικούμε οι σημερινοί». ………….
Monday, October 02, 2006


Αγαπητοί φίλοι,
λίγα λόγια, είναι αρκετά,

Συμμετέχω στις δημοτικές εκλογές με το συνδυασμό ΟΜΟΡΦΗ ΚΗΦΙΣΙΑ http://www.omorfi-kifisia.gr με υπ. δήμαρχο τον Πάνο Μπόζο.

Για κάποιους από εμάς που δεν ανήκουμε σε αυτό που ονομάζεται κοινωνικός μέσος όρος, η μάχη για τη ζωή και την εξασφάλιση ποιότητας, είναι συνυφασμένη με την ύπαρξη μας.

Δυστυχώς για την πόλη μας την Κηφισιά πρέπει να μιλήσουμε και να δώσουμε άλλη μια μάχη για τα αυτονόητα. Θεωρώ ότι στο δήμο μου είναι αυτονόητοι στόχοι:

η δημιουργία προσβάσιμων πεζοδρομίων σ’ όλη την Κηφισιά

η δημιουργία ποδηλατοδρόμων και απόλυτο σεβασμού του πεζού και του ποδηλάτη

η λειτουργία τοπικού μεταφορικού δικτύου

η φροντίδα για τα αδέσποτα ζώα

η δημιουργία ελεύθερων ανοικτών χώρων.

η Κοινωνική πολιτική για κάθε συμπολίτη μας που χρειάζεται υποστήριξη (ανεργία, υγεία, βοήθεια στο σπίτι, επιμόρφωση στις νέες τεχνολογίες, φροντίδα τρίτης ηλικίας)

η υποστήριξη του επαγγελματία της Κηφισιάς.

η ηλεκτρονική εξυπηρέτηση με τον Δήμο.

Ζητώ την υποστήριξή σας.


Friday, September 29, 2006
Αγαπητοί φίλοι, σ' αυτές τις δημοτικές εκλογές κατέρχομαι ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στην Κηφισιά με τον συνδυασμό του υπ. Δημάρχου Πάνου Μπόζου. http://www.omorfi-kifisia.gr
Ελπίζω στην υποστήριξη σας.

Thursday, July 27, 2006


Πήγα ολοήμερες διακοπές στην Φοινικούντα, εδώ μια φωτογραφία μου από την επίσκεψή μου στο κάστρο της Μεθώνης.

Χρειάζεται υπέρβαση για να πας σε κάποια μέρη, δεν μπορείς να περιμένεις να γίνουν όλα προσβάσιμα, χάρη στην πολύτιμη βοήθεια της φίλης μου της Άννας, έγινε κατορθωτό να περάσω την πύλη του κάστρου που για αρκετούς αιώνες ήταν αξιόμαχο και μπορώ μόνο να φανταστώ πόσα έχουν "δει" τα τοιχαλάκια του.....

Δίπλα από το κάστρο, η πλαζ της Μεθώνης και με γαλάζια σημαία. Αναρωτιέμαι πως έχουν επιτρέψει την οικοδόμηση αυτής της προκυμαίας για να πιάνουν οι βάρκες και τα καϊκάκια.
Δεν "προσβάλλει" το κάστρο, δεν αλλοιώνει την φυσικότητα της παραλίας, δεν είναι παράνομο κτίσμα επί της παραλίας; Α ξέχασα αυτά εφαρμόζονται όταν έχουμε να κάνουμε με την εφαρμογή της ολικής πρόσβασης στην θάλασσα...
Thursday, June 22, 2006
English follows.
Είναι προφανές ότι το σύνθημα που αναγράφεται πάνω στο γραμματοκυβώτιο των ΕΛΤΑ, "γεννήθηκα χωρίς να με ρωτήσουν, θα πεθάνω χωρίς να με ρωτήσουν, για αυτό αφήστε με να ζήσω όπως θέλω", δεν ισχύει για τις ζωές των περισσότερων από εμάς, πόσο μάλλον αν μετακινείσαι με τροχοκαρέκλα στα πεζοδρόμια - δρόμους των ελληνικών πόλεων.
Ειλικρινά αισθάνομαι ότι κάτι το μεταφυσικό συμβαίνει με την περίφημη ράμπα στην οδό Αριστοτέλους 17, μπροστά από το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.
Μόλις επιδιορθώθηκε (βλέπε σχετικό προηγούμενο post) από την προηγούμενη επέμβαση διαρκείας (κανά δύο χρονάκια) τώρα εδώ και δύο εβδομάδες, καθημερινά ανεβαίνω το πεζοδρόμιο, ακροβατώντας και με βοήθεια, λόγω αυτών των αποξηλώσεων των πλακών που βλέπετε στις φωτογραφίες.
Ούτε πινακίδα, για να αναζητήσεις τον υπεύθυνο, ούτε επαρκής προστασία και πάνω από όλα καμμία μέριμνα για την πρόσβαση ενός χειριστή τροχοκαρέκλας. Ρώτησα τους γύρω καταστηματάρχες και μου είπαν μάλλον είναι έργα της ΔΕΗ, μάλλον και αυτοί δεν γνωρίζουν.
Αν αισθάνεστε ότι το όλο θέμα δεν είναι προσωπικό μου ζήτημα, αλλά σας ενδιαφέρει και εσάς, αν νομίζετε ότι αυτές οι "λεπτομέρειες" κάνουν όλη τη διαφορά σε μία πόλη, τότε στείλτε email ή διαμαρτυρηθείτε.
Ο αποδέκτης των διαμαρτυριών σας δεν γνωρίζω ποιός θα είναι, ο Δήμος Αθηναίων, το ΥΠΕΧΩΔΕ, το ΥΠΕΣΔΔΑ, η ΔΕΗ.
Εδώ είναι όλο το ζήτημα γιατί αν γνωρίζαμε ποιός είναι ο υπεύθυνος για την καθημερινή μας κατάντια, ίσως για κάποιες στιγμές να μπορούσαμε να διεκδικήσουμε και να ζήσουμε, αυτό που έχει γράψει ο φίλος μας, στο παρακείμενο γραμματοκιβώτιο.

"I was born without been asked, I will die without been asked too, so please let me live the way I want". This is written on the post box near by at the ramp at Aristotelous street number 17.
Something really strange is going on about this ramp as soon it was "fixed" (see previous post) a real mess is what I have to deal with in order to get on the pavement. You can see on your own from the images. No sign, no information, no real care on how a wheelchair user is supposed to cope with this. I asked around and they told me that probably, I say probably these works is made by DEH.
If you think that all this is not a personal thing and that these "details" make all the difference, please make your complain by email or any other way. If you ask to whom I will comment that if I knew, then I could live the way that the slogan on the post box call us to live.
Thursday, June 01, 2006
Στις 31 Μαϊου, είδα την καταγγελία στην σελίδα της ΕΟΚΑ, άλλη μια αλυσίδα αποκλεισμού, ανταλάξαμε emails με τον Βασίλη Δημητριάδη τον πρόεδρο της ΕΟΚΑ και επειδή για όλα υπάρχει ο σωστός συγχρονισμός και επειδή σε αρκετά θέματα είμαι αλυσοδεμένος, αποφάσισα να πάω επί τόπου να "επιληφθώ" του θέματος.

Κάλεσα το 100, αφού η Δημοτική Αστυνομία του Δήμου Αθηναίων, καλώντας το 195, με παρέπεπψε στο 2103451584 και μετά στο 2103243611 όπου βγήκε τηλεφωνητής. Περίμενα ήλθαν οι αστυνομικοί, επέδειξαν άριστη στάση και έκαναν ότι περνούσε από το χέρι τους. Με πληροφόρησαν ότι θα μπορούσα να υποβάλλω μήνυση στο Δήμο Αθηναίων και ότι θα κάνουν ότι μπορούν για την καταγραφή του περιστατικού.

Θα αναρωτιέστε πως έφυγε η αλυσίδα από τη θέση της. Πολύ απλά θυμήθηκα από το μάθημα των Θρησκευτικών ότι τα τείχη της Ιερουχούς έπεσαν λόγω του βουητού που έκαναν με τα πνευστά κέρατα οι πολιο-ρκούντες και, τότε !!! μου ήρθε η έμπνευση, άρχισα να τραγουδάω το 1ο τραγούδι της Eurovision, όσο πιο άγρια μπορούσα........... Haaaaaaard Rooooooock Halleuiah!! και δεν θα το πιστέψετε, οι κρίκοι της άλυσιδας αποσυντέθηκαν.............. MIRACOLO GRANDE MIRACOLO!!!


Το παρακάτω από το site της Εθνικής Ομοσπονδίας Κινητικά Αναπήρων.
http://eoka.blogspot.com

Τετάρτη, Μάϊος 31, 2006

Όργιο αυθαιρεσίας No2 - Μάθε παιδί μου γράμματα !
Αμέσως μετά την δημοσίευση της καταγγελίας για το "Όργιο Αυθαιρεσίας" στην ιστοσελίδα μας, ο φίλος και συνεργάτης μας κ. Γεράσιμος Πόλης μετέβη άμεσα στην οδό Δηλιγιάννη, απέναντι ακριβώς από το Σταθμό Λαρίσης, καλώντας κατ’ αρχάς τη Δημοτική Αστυνομία του Δήμου Αθηναίων, στην οποία απαντούσε τηλεφωνητής, κατόπιν την αστυνομία, την οποία περίμενε από τις 15.30 κάτω από τον ήλιο αλλά και τις υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων οι οποίες απαντούσαν ότι είναι αναρμόδιες.Όπως διαπίστωσε ο συνάδελφος, εκεί βρίσκεται το κτίριο της Δημοτικής Βιβλιοθήκης του Δήμου Αθηναίων, ο οποίος έχει βάλει την αλυσίδα στη ράμπα ή μάλλον τη ράμπα στην αλυσίδα !!!Συγχαρητήρια για την «κοινωνική ευαισθησία»…Εντέλει, μετά από την παρέμβαση της αστυνομίας η αλυσίδα έπεσε κι όπως διαπιστώθηκε από την απάντηση της διευθύντριας της Δημοτικής Βιβλιοθήκης στον κ. Πόλη, στο σημείο βρίσκεται μία αποθήκη του Δήμου Αθηναίων, όπου φυλάσσεται ηλεκτρολογικό υλικό !Κι εμείς με τη σειρά μας ρωτάμε: «Και λοιπόν; Τι σημαίνει αυτό;»Δείτε τις φωτογραφίες του Γεράσιμου Πόλη πριν την πτώση της αλυσίδας...




και ύστερα από δύο ώρες, μετά την πτώση της, η οποία ελπίζουμε να είναι μόνιμη...


Ακολουθήστε το παράδειγμα του συναδέλφου και να είστε σίγουροι ότι όλοι θα ζούμε σε μία καλύτερη πόλη.Μπράβο Μάκη !
Βασίλης Δημητριάδης,Πρόεδρος ΕΟΚΑ
Friday, May 19, 2006
Το παρακάτω με εκφράζει απόλυτα:


ΠΕΖΗ
Πρωτοβουλία Πολιτών για τα Δικαιώματα των Πεζών
http://www.pezh.gr Τ.Θ. 3188 Αθήνα 10210 E-mail: pezh@pezh.gr

Προς
τον Δήμο Αθηναίων (γρ. δημάρχου)

Όπως είναι γνωστό ο Δήμος Αθηναίων τα τελευταία χρόνια συμμετέχει σε πολλές πρωτοβουλίες για μία (άλλωστε σε πανευρωπαϊκό επίπεδο εφαρμοζόμενη) πολιτική που στοχεύει στη μείωση της χρήσης του αυτοκινήτου και διευκόλυνση της κινητικότητας με ήπια μέσα μεταφοράς (βάδισμα, ποδηλασία και, επιβοηθητικά, συλλογικά μέσα μεταφοράς). Παραδείγματα τέτοιων πρωτοβουλιών είναι η διακήρυξη της Κοπεγχάγης το 1996 για πόλεις χωρίς αυτοκίνητα, το δίκτυο των δήμων για προώθηση της ποδηλασίας που δημιουργήθηκε πέρυσι στη Λάρισα και βέβαια οι διακηρύξεις που ακούσαμε πρόσφατα (για μια ακόμα φορά) για αποκλεισμό του ιστορικού κέντρου από τη μηχανοκίνητη κυκλοφορία. Η πολιτική αυτή, όπως θα έχετε ασφαλώς διαπιστώσει, συγκεντρώνει την επιδοκιμασία των πολιτών και την στηρίζουμε και εμείς ως σύλλογος με στόχο την προάσπιση των δικαιωμάτων των πεζών. Δυστυχώς όμως η πραγματικότητα που ζούμε καθημερινά διαφέρει πάρα πολύ από αυτούς τους διακηρυγμένους στόχους. Έτσι, ζώντας στην πιο ρυπαρή και εχθρική για τους πεζούς πρωτεύουσα της Ευρώπης, είναι σημαντικό να δοθεί προτεραιότητα σε πρακτικές πρωτοβουλίες που βελτιώνουν τις συνθήκες πεζή μετακίνησης στην Αθήνα και στις υπόλοιπες ελληνικές πόλεις, για τις οποίες η πρωτεύουσα αποτελεί συχνά μέτρο σύγκρισης και αναφοράς .
Αναζητώντας κανείς τους λόγους αυτής της ανακολουθίας, δεν μπορεί παρά να παρατηρήσει κατ’ αρχήν ότι το τμήμα του χώρου που έχει αποδοθεί στην κίνηση των πεζών είναι ανεπαρκές. Σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία το πλάτος της ζώνης ελεύθερης διέλευσης των πεζοδρομίων, για λόγους εξυπηρέτησης ατόμων μειωμένης κινητικότητας και μόνον, θα πρέπει να είναι 1,50 μέτρο, που αντιστοιχεί σε πλάτος πεζοδρομίου πάνω από 2 μέτρα. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι συστάσεις διεθνών οργανισμών ορίζουν ελεύθερο πλάτος διέλευσης ακόμα μεγαλύτερο (1,80 Χ 2,50 μέτρα), ενώ στις περιπτώσεις οδών με εμπορική κίνηση ή άλλα σημεία συγκέντρωσης πεζών (λ.χ. στάσεις λεωφορείων), είναι προφανές ότι το πλάτος θα πρέπει να είναι ακόμα μεγαλύτερο (πάνω από 3,00 – 3,50 μέτρα σύμφωνα με τις συστάσεις). Δυστυχώς ελάχιστα πεζοδρόμια στην Αθήνα έχουν αυτές τις διαστάσεις, ενώ και γενικότερα οι ελλείψεις της πόλης σε ελεύθερους χώρους είναι κραυγαλέες.
Το πλάτος των πεζοδρομίων μειώνεται ακόμα περισσότερο (ή και μηδενίζεται πλήρως!) για αόριστο χρονικό διάστημα στις περιπτώσεις που εκτελούνται έργα, παρόλον ότι η νομοθεσία (λ.χ Ν.2696/99 αρθρο 48) ορίζει ότι θα πρέπει να λαμβάνονται μέτρα και να κατασκευάζεται πρόσθετο πεζοδρόμιο για την απρόσκοπτη διέλευση των πεζών. Συχνά όμως είναι, όχι μόνο η έλλειψη επαρκούς εποπτείας, αλλά και μια κακώς εννοούμενη οικονομική αποδοτικότητα που ωθεί τον ίδιο το δήμο να παραχωρήσει χώρο για διάφορες δραστηριότητες (λ.χ. τραπεζοκαθίσματα καφενείων και εστιατορίων) σε σημεία που το πλάτος διέλευσης είναι τελείως ανεπαρκές. Ως αποτέλεσμα αυτών των διευθετήσεων (όπως και άλλων άστοχων συνηθειών, όπως οι κάδοι σκουπιδιών στις διαβάσεις στις γωνίες των δρόμων, τα μπαλκόνια που στάζουν νερά, η τροφοδοσία των «πεζοδρόμων» τις ώρες λειτουργίας των καταστημάτων κλπ) είναι οτι το βάδισμα σ’ αυτή την πόλη, από μια ευχάριστη και υγιεινή δραστηριότητα καταντάει δοκιμασία. Είναι σημαντικό να κατανοηθεί ότι οι καλές συνθήκες πεζή μετακίνησης βελτιώνουν την τουριστική και οικονομική ελκυστικότητα της πόλης, αυξάνοντας έμμεσα τα έσοδα που θα μπορούσε να έχει ο δήμος. Έτσι η διάθεση χώρων για έκθεση εμπορευμάτων, στάθμευση αυτοκινήτων ή άλλες χρήσεις, όταν η κυριότερη χρήση του αστικού χώρου, δηλαδή η κίνηση των ανθρώπων, δεν εξυπηρετείται επαρκώς, μπορεί φαινομενικά να αυξάνει τα έσοδα του δήμου, μακροπρόθεσμα όμως τα υπονομεύει, λόγω της μείωσης στην εν γένει οικονομική αποδοτικότητα της πόλης, ενώ είναι προφανής η καταστροφική επίδρασή της στην ποιότητα ζωής και την υγεία όλων μας.
Η χειρότερη όμως μορφή καταπίεσης που βιώνουν καθημερινά οι πεζοί στην Αθήνα, που φτάνει κάποιες φορές στα όρια του εξευτελισμού και της παραβίασης στοιχειωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων κινητικότητας (ιδιαίτερα των ασθενέστερων κατηγοριών – υπερήλικες, μικρά παιδιά, άτομα με αναπηρίες κλπ), είναι η αυθαίρετη εισβολή των μηχανοκίνητων τροχοφόρων, συχνά με αξιοσημείωτο θράσος και προκλητικότητα, σε όλους τους χώρους κίνησής τους (πεζοδρόμια, διαβάσεις, πεζόδρομοι, πλατείες κλπ). Δυστυχώς η αντίδραση της δημοτικής αστυνομίας σ’ αυτό το αποτρόπαιο φαινόμενο δεν είναι ανάλογη με τις παραπάνω διακηρύξεις και προσβάλλει βάναυσα αυτή την πόλη που θέλει να υπερηφανεύεται ότι γέννησε τη δημοκρατία και τον ανθρωπισμό. Έχουμε διαπιστώσει ότι η αδιαφορία των υπαλλήλων της είναι πολλές φορές προκλητική και συχνά όλες αυτές οι μαζικές παραβιάσεις των δικαιωμάτων των πεζών συμβαίνουν μπροστά στα μάτια τους χωρίς αντίδραση. Είναι χαρακτηριστική η εικόνα που παρουσιάζει ο χώρος μπροστά από τα γραφεία της δημοτικής αστυνομίας (αλλά και ο χώρος της πλατείας όπου βρίσκονται, που είναι συνήθως γεμάτος από παράνομα παρκαρισμένα αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες – μάλιστα κατά σύμπτωση, ακριβώς από κάτω υπάρχει υπόγειο γκαράζ!). Την ίδια θλιβερή εικόνα εμφανίζουν και όλα τα κεντρικά σημεία της πόλης, ακόμα και πνευματικά κέντρα ή αρχαιολογικοί χώροι. Έχουμε μάλιστα καταγγελίες από μέλη και φίλους της κίνησής μας, σύμφωνα με τις οποίες, παρόντες υπάλληλοι της δημοτικής αστυνομίας, αν και εκλήθησαν από αυτούς να ελέγξουν παραβιάσεις χώρων των πεζών από τροχοφόρα, αυτοί αρνήθηκαν να επέμβουν με διάφορες προφάσεις, όπως ότι δεν είχαν σχετικές εντολές από τους ανωτέρους τους.
Όπως ασφαλώς αντιλαμβάνεστε, αυτή η άρνηση των υπαλλήλων σας να εφαρμόσουν, ακόμα και αυτή την στοιχειώδη για την προστασία των πεζών νομοθεσία, είναι μια πράξη παράνομη και, αν ζούσαμε σε ένα κράτος που η διοίκηση σεβόταν τους νόμους και η δικαιοσύνη λειτουργούσε με πραγματική ανεξαρτησία και αμεροληψία, θα επέσυρε κυρώσεις γι’ αυτούς τους υπαλλήλους και θα είχατε υποχρεωθεί στην καταβολή αποζημιώσεων για τη ζημιά που επιφέρουν στους πολίτες αυτές οι παραλείψεις σας. Το χειρότερο όμως είναι, ότι η προκλητική αυτή αδράνεια και αδιαφορία μπροστά στις παραβιάσεις των δικαιωμάτων των πεζών ενθαρρύνει και υποθάλπει την επιθετικότητα και θρασύτητα πολλών οδηγών αυτοκινήτων και μοτοσικλετών κατά των πεζών, καθιστώντας έτσι τη δημοτική αστυνομία ένα βασικό παράγοντα της διατήρησης της άθλιας κατάστασης των χώρων των πεζών.
Με σκοπό λοιπόν να συμβάλλουμε στην επίλυση αυτών των σοβαρών προβλημάτων, όπως άλλωστε είναι και καταστατικός σκοπός του συλλόγου μας, παρακαλούμε να μας πληροφορήσετε για τα εξής:
1) από πού εκπορεύονται αυτές οι εντολές για αδράνεια των υπαλλήλων της δημοτικής αστυνομίας μπροστά στις παραβιάσεις των χώρων των πεζών από αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες
2) τι μέτρα προτίθεστε να λάβετε και ποιο σχετικό χρονοδιάγραμμα έχετε, προκειμένου να αποκατασταθούν τα πλάτη των πεζοδρομίων σε διαστάσεις κατάλληλες για την αξιοπρεπή κίνηση των πεζών
3) τι προδιαγραφές και διαστάσεις απαιτείτε για το πρόσθετο πεζοδρόμιο και τα υπόλοιπα μέτρα που προβλέπει ο νόμος (αρ.48 Ν.2696/99) προκειμένου να εξασφαλίζεται η ανεμπόδιστη και ασφαλής κίνηση των πεζών στις περιπτώσεις κατάληψης των πεζοδρομίων λόγω κατασκευής έργων
4) τι προδιαγραφές και διαστάσεις απαιτείτε για το τμήμα του πεζοδρομίου ή πεζοδρόμου που απομένει στις περιπτώσεις κατάληψης τμήματος του από τραπεζοκαθίσματα ή άλλες χρήσεις (ψυγεία, εμπορεύματα κλπ)

Αθήνα 9 - 5 - 2006


Για την κίνηση πολιτών “ΠΕΖΗ’”


Οδός Ακαδημίας «Πνευματικό κέντρο»


Τα γραφεία της δημοτικής αστυνομίας


«Πεζόδρομος» Κεραμεικού: ελεύθερη στάθμευση κάτω από τα … άγρυπνα βλέμματα της δημοτικής αστυνομίας


μεταξύ Αρχαίας Αγοράς και Ακρόπολης

Monday, April 17, 2006
Υποψήφιο κτίριο...



Νομίζω ότι το δικαίωμα στην πληροφορία και στην πληροφόρηση είναι αναφαίρετο δικαίωμα όλων μας. Στο Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης έχει ανοίξει ένας γόνιμος διάλογος για το αν και πως πιθανόν να “μετακομίσει” η Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου μας στο κτίριο επί της οδού Κηφισίας που είναι το ίδιο κτιριακό σύμπλεγμα με την HELEXPO PALACE. Το κτίριο χρησιμοποιήθηκε κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων σαν το Κέντρο Τύπου...

Φωτορεπορτάζ από την πρόσφατη επίσκεψη της ομάδας εργασίας του συλλόγου και άλλων συναδέλφων .... προς αποφυγή μυθοπλασιών και λοιπών ... φαντασιώσεων...

Το κυρίως lobby.
λήψη λίγο πιο αριστερά
οι μηχανικές κλίμακες κυριαρχούν...
εσωτερικό χώρου...

Friday, April 07, 2006

Η Άνοιξη ήλθε και στην οδό Αιολίας.

Οι τελευταίες ημέρες ήταν ημέρες έντασης για εμένα. Ήλθα αντιμέτωπος με το Εθνικό Σύστημα Υγείας με την περιπέτεια Υγείας συγγενικού μου προσώπου και με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Στον πολιτισμό μας, προσπαθούμε να εξορκίσουμε το θάνατο εάν είναι δυνατόν να τον ξεχάσουμε από τη ζωή μας, πράγμα αφύσικο και τελικά εναντίωση στην ίδια τη ζωή. Συνεπακόλουθα ξορκίζουμε και την αναπηρία και την αρρώστεια ως ανεπιθύμητες όψεις της ζωής.

Η πασχαλιά και όλα τα υπόλοιπα φυτά στον κήπο άνθισαν έτσι από το πουθενά, το πράσινο σιγά – σιγά αρχίζει και καλύπτει το καφετί χρώμα των κορμών τους, σε λίγο θα έλθουν και άλλα πολύ περισσότερα χρώματα. Όλα αυτά θα γίνουν στην ώρα τους, ούτε πιο πριν ούτε πιο μετά. Τα φυτά υπάκουα θα κάνουν αυτό για το οποίο δημιουργήθηκαν αναντίρρητα και προσφέροντας άπειρη ομορφιά σε εμάς….

 

Tuesday, March 14, 2006
Μια αναπηρία είναι ακαταχώρητη και δεν μας έχει απασχολήσει ενός αντιθέτως θα έπρεπε.
Συμπτώματα της αναπηρίας αυτής είναι η εμφάνιση κινητικών δυσκολιών σε στελέχη Οργανισμών και Υπουργείων και σε ακόμη πιο "υψηλά" πρόσωπα και συγκεκριμένα η αδυναμία βάδισης από την θέση στάθμευσης έως την είσοδο του Δημόσιου Κτιρίου πέραν 10, 20 ή το πολύ 30 μέτρων. Εντελώς ανεξήγητα στο εσωτερικό του κτιρίου αλλά και σε άλλο χώρο όπως πλατεία, ξενοδοχείο, κομματικά γραφεία, δεξιώσεις κ.λ.π. η αδυναμία εξαφανίζεται...

Άλλο σύμπτωμα είναι η αναπηρολαγνεία και ειδικά για χώρους στάθμευσης Α.μ.Ε.Α. και συγκεκριμένα η μετά μανίας στάθμευση μεγάλου όγκου και κυβισμού αυτοκινήτων κάτω ή παραπλήσια από κάτι "ταμπελίτσες" που έχουν το γνωστό σε όλους μας "ανθρωπάκι με την ρόδα".

Εγώ συνέβαλα στην έρευνα για αυτή την αναπηρία με την παρακάτω ενέργειά μου, εσείς;




Αναφορά – Καταγγελία



Προς:
Δημοτική Αστυνομία του Δήμου Αθηναίων.

(υπόψη κ. Κορίνθιου) .



Του Γερασίμου Πόλη, κατόχου Α.Δ.Τ. Χ*******, αρχιτέκτονα μηχανικού, υπαλλήλου του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης,
Χειριστή αναπηρικού αμαξιδίου και παραπληγικού οδηγού.

Τηλ. 2108254***
Κιν. 6945493***
Email: gpolis@gmail.com

Ημερ. 14.3.2006

Θέμα: Καταλήψεις θέσεων στάθμευσης αναπηρικών οχημάτων.

Όπως και προφορικά σας ενημέρωσα και εχθές 13.3.2006 στην οδό Αριστοτέλους 17, όπου στεγάζεται η Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης υπάρχουν θέσεις αποκλειστικής στάθμευσης Ατόμων με Αναπηρία, που προσδιορίζονται από αντίστοιχες πινακίδες σήμανσης.

Δυστυχώς στο συγκεκριμένο σημείο είναι καθημερινές οι παραβάσεις από μη δικαιούχους οι οποίοι είτε είναι επισκέπτες του Υπουργείου, που θεωρούν ότι είναι σπατάλη χώρου η ύπαρξη θέσεων στάθμευσης αναπήρων στο Υπουργείο Υγείας, είτε είναι οδηγοί «υψηλών» προσώπων είτε απλά υπηρεσιακών οχημάτων που τέλος πάντων θεωρούν ότι είναι στο απυρόβλητο και η εφαρμογή του νόμου τους εξαιρεί αυτομάτως λόγω της «υψηλής» ιδιότητάς τους.

Αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης είναι πολλές φορές να δυσκολεύομαι να βρω χώρο να σταθμεύσω να μην παρκάρω σωστά και να καλύπτω μερικώς και την ράμπα ανόδου και κάποιες φορές απλά να μην μπορώ να παρκάρω λόγω των παράνομα σταθμευμένων οχημάτων. Φυσικά ούτε λόγος για να βρει θέση ένας παραπληγικός οδηγός, επισκέπτης του Υπουργείου.


Τα ανωτέρω σας τα υποβάλλω και γραπτά όπως σας υποσχέθηκα, παραμένω στη διάθεσή σας για κάθε πληροφορία και σας ευχαριστώ εκ των πρότερων για τη συμπαράσταση σε ένα καθημερινό αγώνα τον οποίο δίνω για να έχω αυτό που μου στερούν, την ελευθερία μετακίνησης.


Μετά τιμής


Γεράσιμος Πόλης.
Thursday, March 02, 2006
Θυμάμαι κάποτε όταν τελείωνα τις σπουδές μου στο Ε.Μ.Π. www.ntua.gr την γνωριμία μου με μια ομάδα σπουδαστών και καθηγητών από την Αρχιτεκτονική Σχολή του Βανκούβερ, που τους φιλοξενούσαμε. Ήταν πολύ καλά παιδιά με εξαίρετο ήθος.

Ο τωρινός δήμαρχος του Βανκούβερ ο Σαμ Σάλιβαν είναι τετραπληγικός από την ηλικία των 19 ετών, είναι μια περίπτωση ισάξια του Φ. Ρούσβελτ. Το Βανκούβερ θα φιλοξενήσει τους επόμενους χειμερινούς ολυμπιακούς αγώνες. http://www.vancouver2010.com


http://vancouver.ca/ctyclerk/councillors/sullivan/#bio




"Where do I get my energy? Well, I'm just so happy to be alive. I feel like I'm the most blessed man in the city." Photo by Dan Toulgoet

Mayor Sam Sullivan served as a Vancouver City Councillor from December 1993 to 2005 and was elected Mayor of the City of Vancouver in November 2005. In 2004, he was awarded Canada's highest honour, being invested as a member of the Order of Canada for his community work on behalf of people with significant disabilities.
Mayor Sullivan was a member of the steering committee that built Vancouver's Central Library and as the Vice President of the Metropolitan Board of Health, he helped introduce Canada's first 100 per cent smoke-free public places initiative to Vancouver. He also initiated the Blueways Program to rethink Vancouver's connection to our waterways and raise the profile of our maritime communities. He continues to push for intensified urban land use and the protection of industrial lands and was the most ardent Council supporter of the four-pillar approach to drug addiction issues.
Mayor Sullivan broke his neck while skiing at age 19 and is quadriplegic. Since then he has obtained a Business Administration degree from Simon Fraser University and founded several non-profit organizations that have benefited thousands of people with significant disabilities across North America, including the Tetra Society which recruits technically-skilled volunteers to create assistive devices for people with disabilities (30 chapters throughout North America), and the Disabled Sailing Association which provides opportunities for people with disabilities to sail (20 chapters in North America). Mayor Sullivan was integral to the creation of the Martin 16 sailboat, which allows people with significant disabilities the opportunity to sail unassisted. Currently there are about 100 Martins in use throughout North America. He also co-invented the TrailRider, a one-wheeled vehicle that enables people with disabilities to travel and participate in hiking/camping trips and is in use throughout North America.
Mayor Sullivan has been featured in Readers Digest, Maclean's Magazine and many other media for his community work. He has won several awards including the Terry Fox Award for national excellence and the Peter F. Drucker Award for Innovation. He has basic knowledge in speaking Cantonese and reading Chinese.
Monday, February 20, 2006
Φαντάζομαι ότι εκατομμύρια εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως γνωρίζουν για τον Πρόεδρο που νικηφόρα τελείωσε τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο για την Αμερική. Το Φραγκλίνο Ντελάνο Ρούσβελτ. Πόσοι άραγε γνωρίζουν ότι καθ' όλη τη διάρκεια του πολέμου αλλά και πολύ πιο πριν, ήταν ανάπηρος αφού και αυτός όπως και εγώ είχε πολιομυελιτική παράλυση.
Μόνο σε δύο φωτογραφίες είναι αποτυπωμένη η αναπηρία του, εδώ μπορείτε να δείτε την μια από αυτές τραβηγμένη το 1941, μεσούντος του πολέμου, στο Χάιντ Παρκ, με την Ρούθη Μπι και την Φάλα.



EN:United States president Franklin Delano Roosevelt contracted polio in 1921 and was paralyzed from the waist down as a result.
This is one of only two known photographs of Franklin D. Roosevelt in a wheelchair. Franklin Roosevelt with Ruthie Bie and Fala at Hilltop Cottage in Hyde Park, 1941.

P.S.
And guess who else had polio. . .
Olympic athletes Wilma Mudolph, lenley Albrighl,
and Ethelda Blaibtrcy ...
Authors Arthur C. Clarke and Ben Bradlee ...
Actors Mia Farrow, Alan Alda, James Arness,
Donald Sutherland, Christopher Templeton,
and director Francis Ford Coppola ...
Dancers Gwen Verdon, Tanaquil Le Clercq,
and Elizabeth Twistington Higgins...
Singers Judy Collins, Joni Mitchell, Neil Young,
Dinah Shore, and Marjorie Lawrence ...
Prime Minister Jean Claude Cretien,
Congressmen Fred Grandy and Charles Bennett,
Senator John East, Virginia lieutenant governor John Hager, Sir
Julian Critchley, and Paul Joseph James Martin ...
Physicist J. Robert Oppenheimer and physiologist Arthur Guyton ...
Founder of M&M Mars chocolate company Frank Mars...
Photographers Lord Snowdon and Dorothea Lange ...
U.S. Supreme Court Justice William Orville Douglas...
Violinist Itzhak Perlman ...
Golfer Jack Nicklaus...


Tuesday, February 07, 2006
Αγαπητοί φίλοι και όμως λειτούργησε !!!
Ευχαριστώ όλους όσους απέστειλαν email στην Δήμαρχο Αθηναίων και συμπαραστάθηκαν στο αίτημά μου.
Η επισκευή έγινε την 6η Φεβρουαρίου και εντός ολίγων ωρών.
Τα συμπεράσματα δικά σας, σκεπτόμενοι άνθρωποι είστε....

It worked!
I thank everybody who supported me, by sending an email to the mayor of Athens. The ramp was fixed within the period of few hours.
You are able to think on your own and the results that come out of this story should and must be by YOU!




παραθέτω και τη "σχετική αλληλογραφία"

Την 8/2/2006, Batsou Ioanna <akritidis@cityofathens.gr> έγραψε:
- Απόκρυψη παραθέματος -
Αξιότιμε κύριε.

Λάβαμε την ηλεκτρονική σας επιστολή και λυπούμεθα ιδιαιτέρως για την ταλαιπωρία. Δυστυχώς το αίτημα για αποκατάσταση δεν είχε φτάσει νωρίτερα σε εμάς με αποτέλεσμα τη διαιώνιση του επί τρία χρόνια.. Τα συνεργεία μας με εντολή του Αντιδημάρχου κυρίου Ακριτίδη προέβησαν άμεσα στην αποκατάσταση της ράμπας (7/2/05).Παράλληλα θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η αποξήλωση των πλακών δεν οφειλόταν σε έργα της Δημοτικής Αρχής αλλά σε επεμβάσεις οργανισμών κοινής ωφέλειας που όφειλαν να έχουν αποκαταστήσει πλήρως.
Σε κάθε περίπτωση ευχαριστούμε πολύ για τις υποδείξεις σας, και θα είμαστε στη διάθεσή σας και μελλοντικά.
Ioanna Batsou
Municipality of ATHENS
Sec. Deputy Mayor
22 Liossion Str. 104 38 Athens
Tel: +30 210 5277620-635
Fax: +30 210 5278130
e-mail:
akritidis@cityofathens.gr

Αξιότιμη κ. Μπάτσου,
όπως άμεσα φρόντισα να δημοσιοποιήσω, πράγματι εντυπωσιάστικα από την άμεση ανταπόκρισή σας.
Όπως αναφέρω και στην σχετική ιστοσελίδα μου
aiolias.blogspot.com τα συμπεράσματα από αυτή την ιστορία είναι πολύ εύκολα, να τα βγάλει κάθε σκεπτόμενος άνθρωπος.
Θα παρακαλούσα όμως να "εντοπιστούν" επακριβώς οι "δράστες", δηλαδή ποιά ΔΕΚΟ ακριβώς έκανε την συγκεκριμένη παρέμβαση και να προβείτε τουλάχιστον σε σχετική καταγγελία αν όχι στην επιβολή προστίμου. Η παραγωγή εμποδίων δεν είναι κάτι θεωρητικό αλλά κάτι πολύ πρακτικό και εφόσον είναι δυνατόν να βρεθούν τα ίχνη αυτών που θεωρούν τους πεζούς και τους αναπήρους, ανάξιους της προσοχής και της φροντίδας τους (γιατί πράγματι αρχικά η ράμπα, ήταν ακριβώς η πρέπουσα) οφείλεται να τους δώσετε και το ανάλογο μάθημά τους.

Με εκτίμηση,
Γεράσιμος Πόλης,
Διπλ. Αρχ. Μηχανικός

Υ.Γ. Παρακαλώ σε καμμία περίπτωση να μην νομίσετε ότι θεώρησα ότι ΔΕΝ γνωρίζετε το πρόβλημα, πολλαπλές προφορικές διαβεβαιώσεις, διαμόρφωσαν αυτή την άποψή μου και είναι αυτονόητο, το να μην επιθυμώ να αναφερθώ περαιτέρω σε αυτό.........

Friday, February 03, 2006
English follows.


Παρακαλώ πολύ για την υποστήριξή σας.
Εάν θέλετε αντιγράψτε το κείμενο της ανοικτής επιστολής στείλτε το στο , mayor@cityofathens.gr χρησιμοποιώντας το δικό σας email, συνυπογράφωντας κάτω από την δική μου υπογραφή ή και φυσικά προσθέτοντας τα δικά σας σχόλια και αιτήματα.

(αρχή επιστολής - begging of letter)

Ανοικτή επιστολή.



Αθήνα, 3.2.2006



Αξιότιμε δήμαρχε της Αθήνας,
στην οδό Αριστοτέλους 17 είναι τα δύο κτίρια της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και επί του συγκεκριμένης οδού είναι επίσης, προκαθορισμένες θέσεις στάθμευσης αναπήρων. Σε αυτό το σημείο του πεζοδρομίου υπάρχει ράμπα που επιτρέπει την άνοδο στο πεζοδρόμιο, κάθε κινητικά ανάπηρου και ειδικά ενός χειριστή αναπηρικού αμαξιδίου, ο οποίος είτε έχει σταθμεύσει το Ι.Χ. του παραπλεύρως είτε απλά θέλει να επισκεφθεί το Υπουργείο.

Επί τρία χρόνια, λόγω έργων της δημοτικής σας αρχής οι ακραίες πλάκες της ράμπας έχουν αποξηλωθεί με αποτέλεσμα να είναι επικίνδυνη η διέλευση κάθε χειριστή αναπηρικού αμαξιδίου και κάθε πεζού.

Επί 3 (ΤΡΙΑ) χρόνια έχουν γίνει εκκλήσεις στις Υπηρεσίες σας από στελέχη του Υπουργείου Υγείας για αποκατάσταση του πεζοδρομίου και επί τρία χρόνια σ’ αυτό το σημείο - το οποίο ως κινητικά ανάπηρος και εργαζόμενος του Υπουργείου χρησιμοποιώ καθημερινά – αντιμετωπίζω την ίδια αθλιότητα την οποία σας παρουσιάζω με τις επισυναπτόμενες ως αρχεία, σχετικές φωτογραφίες.

Δεν ζητώ κάτι, εάν το email σας λειτουργεί, εάν υπάρχει κάποιος που το διαβάζει, εάν διαθέτετε τεχνική υπηρεσία, εάν έχετε αρμοδιότητα για αυτό το θέμα, εάν υπάρχει διαθέσιμο τεράστιο ποσό χρημάτων, εάν το θεωρείτε σημαντικό, εάν υπάρχουν οι απαραίτητοι ανθρώπινοι πόροι, εάν έχω ίδια ανθρώπινα δικαιώματα με τους λοιπούς συνέλληνες και εάν λειτουργεί κάτι σ’ αυτή την πόλη των πιο λαμπρών, φοβερών, παγκόσμιας αναγνώρισης και αίγλης Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών αγώνων, απλά εάν όλα αυτά ισχύουν τότε περιμένω πότε θα ανέβω από την συγκεκριμένη ράμπα, με ασφάλεια.

Με τιμή,
Γεράσιμος Πόλης
έλληνας πολίτης,
Διπλ. Αρχιτέκτων Μηχανικός
υπάλληλος του Υπουργείου Υ.Κ.Α.
url: www.gpolis.orgacces2sea4disabled.blogspot.com
email: gpolis@gmail.com.


Συνημμένα δύο φωτογραφίες:



(Τέλος επιστολής - end of letter)


English
Please support me in my request to the Municipality of Athens to repair the ramp of the pavement at 17 Aristotelous str. there where I park and work. Due to works for the last 3 years the side of the pavement remains without tiles just outside the building of the Ministry of Health and Social Security.

You can copy the text of the open letter that I emailed to the Mayor of Athens and send it to:
mayor@cityofathens.gr using your account and by writing on your own under my signature that you support me in this request.
Thursday, February 02, 2006


Ο Ιανουάριος μας έφερε μια χιονοθύελλα που μας κράτησε αποκλεισμένους μέσα στο σπίτι τρεις ημέρες. Αιτία το χιόνι και ο πάγος που κάλυψαν πεζοδρόμια και δρόμους. Δύσκολο να κυκλοφορήσεις με τέτοιες συνθήκες.
Το χιόνι όπως πάντα με την λευκότητά του κάλυψε κάθε αντίθεση, ομογενοποίησε το τοπίο και από ένα σημείο και μετά αυτό και μόνο ήταν το τοπίο. Εφήμερη λευκότητα, γαλήνη και ηρεμία. Θερμοκρασίες υπό το μηδέν αλλά οι καμπύλες του χιονιού, πολύ οικείες με αυτές της άμμου στην έρημο. Μεγάλη ομοιότητα...

Snow came this January to cover everything around my place and in this country. Not the easiest thing to walk, roll or drive under this circustances. Anyhow this white domination on everything looked to me very similar to the one of the sand in the desert...
Friday, January 13, 2006
Ο Μπόμπυ, δεν είναι μόνος του στο σπίτι, κολλητοί του φίλοι, είναι ο Ζίκο και ο Νταγιάν.
Να οι φωτογραφίες τους:

Bobby has his friends, Ziko and Dajian, here they are:

Ο Νταγιάν - Dajian




και ο Ζίκο, Ziko: